понедельник, 29 августа 2016 г.

Віртуальний світ - жанр інтернет-співтовариства, який часто приймає форму комп'ютерно-моделюючого середовища.

Перші віртуальні світи, які використовувалися у 1990 році в армії і медицині, у 2003 році Linden Lab запустила Second Life. Потім з'явилися нові світи: OpenSim, Blue Mars, Open Wonderland. Всього їх більше 100. Бум прийшовся на 2005 - 2008 рр.
У віртуальних світах з'явилися копії відомих музеїв, картинних галерей з усього світу, посольства багатьох країн світу відкрили віртуальні двері бажаючим проконсультуватися з візового та інших запитань, археологи моделювали прототипи старонних поселень тощо. 

6 комментариев:

  1. Віртуальна реальність - мрія і обіцянка кращого життя. Золотий тілець ігрової комп'ютерної індустрії, який видобуває мільйони доларів з прагнення людини покинути світ повсякденності і реалізувати свої потаємні мрії за його межами.
    Ігрові всесвіти конкурують між собою за реалістичність моделювання та рівень залученості гравців. Саме ці критерії залучають в ігровий всесвіт нових учасників, а значить, приносять дохід творцям. І з кожним роком гонка озброєнь в цьому напрямку продовжується.

    ОтветитьУдалить
  2. Все наше життя пов’язано зі спілкуванням. Щодня ми контактуємо з десятками і сотнями людей. Але в сучасному технологічному світі наше спілкування все більше переміщається із площини реальної у віртуальну. Ми розмовляємо по телефону і надсилаємо SMS-повідомлення, обмінюємося інформацією і листуємося з друзями електронною поштою, спілкуємося зі знайомими й незнайомими на Інтернт форумах, чатах чи по ICQ. Все це дуже полегшує нам життя.

    ОтветитьУдалить
  3. Дуже цікаво, неймовірно вам вдячний за неоцінену інформацію. З повагою слухач курсів підвищення кваліфікації спеціальних дисциплін.

    ОтветитьУдалить
  4. Дуже цікаво, неймовірно вам вдячний за неоцінену інформацію. З повагою слухач курсів підвищення кваліфікації спеціальних дисциплін.

    ОтветитьУдалить
  5. Віртуальне навчальне середовище зазвичай використовує інтернет і надає засоби для оцінки (зокрема, автоматичної оцінки, як от завдання на вибір), комунікації, закачування матеріалів, повернення робіт студентів, оцінювання колег, управління групами студентів, збирання та організація оцінок студентів, опитування тощо. Серед особливостей — широке запровадження технологій wiki, блогів та RSS.

    ОтветитьУдалить
  6. Цікаво, але хотілося б більше побачити фото та відео матеріалів на цю тему.

    ОтветитьУдалить